Come on, let's go there!

Allt har gått suveränt med Charlie hela dagen. LAGADE MAT :O aa hör och häpna, Mimmi lagade mat ta mig fan. Eller iaf hälften av rätten, kycklingen var redan färdig. Gjorde bara pasta och ärtor. Men ändå, jag är ta mig fan stolt ! Kändes jävligt gött att resten av familjen har kommit hem, nu känns allt som vanligt igen. Ligger just nu i min säng och tar det lugnt, imorgon får jag sovmorgon vilket jag absolut inte tackar nej till, har känt att jag behövt det de senaste morgnarna, har blivit väldigt mycket tryckande på snooz knappen nämligen. Så imorgon ska jag helt enkelt vakna när jag vaknar, oavsett tiden.

Imorgon blir det också kinarestaurang på kvällen och puben med Rachel. De har lite dåligt samvete över att de åkte iväg min första vecka, det sjuka är att det inte gjorde mig någonting. Allt har gått briljant och har kommit så mycket närmare Charlie. Känns som att allt kanske till och med kommer bli lättare hädanefter eftersom jag vet vart jag har Charlie iaf. Känns som jag har varit här i minst en månad, känns verkligen som att jag är hemma. Fastän jag inte är hemma då, jag saknar ju mitt rum, min familj och mina hundar och mina vänner. Men det känns bra här, känner mig hemma. Tror att tiden här kommer flyga iväg! Fast har knappt vart här i två veckor iofs, hahaha.

Blev ett par tofflor, tictac och en limpa cigg rikare när de kom hem! Tackar och bockar som man säger. Kändes jävligt gött, slipper jag slänga ut åttio spänn paketet på ciggen, skulle ju ruinera mig fan. Känner mig hyfsat lycklig för tillfället, önskar dock att möjligheten fanns att bara ta bussen in till stan och gå till DD och lyssna på grymt bra musik, dricka jävligt god öl med snygga bartenders som ögongodis. Men antar att de finns kvar när jag kommer hem, eller vad tror ni?

Känns jävligt tråkigt att jag bara skriver en jävla roman utan att lägga in bilder, men har inga speciella bilder. Och de flesta finns upplagda på Facebook. Men får väl slänga in en bild eftersom ni tjatar såå JÄVLA mycket. Skämt åsido!

saknar er <3

Have fun this friday night, I'm tuckin' myself in! Sleep tight.
Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

sounds good! vill höra allting om puben! är toknyfiken! big love <3

2010-01-30 @ 00:13:45
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: agnes

hihi.. söt bild. miss u!!

2010-02-02 @ 18:41:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0