Onsdag it is.

Var inte alls på humör för att blogga egentligen, är faktiskt väldigt trött och tanken på att jag ska upp vid åtta lockar mig inte alls. Men så läste jag den fina kommentaren från Sayeh vilket fick mig lite piggare och defenitivt gladare! <3 Älskar och saknar min underbara Sayeh. Önskar att det vore så lätt att man bara kunde ringa och ses, men det får vi ta när ja kommer hem i februari! Då blir det full rulle hela tiden hoppas jag :)

Idag har faktiskt vart en otroligt lugn dag, det enda jag har gjort är att hänga upp tvätt, spela spel på datorn och chilla faktiskt. Charlie skulle ju egentligen vart hemma men var hos sin vän tack och lov, vilket gav mig väldigt mycket egen tid. Och Harry och Tom tog hästarna på jakt så det blev ingen ridning heller. Fast det kändes gött att ha en dag där ja absolut inte gjorde någonting alls, och sov tills jag vaknade. Iofs vaknade jag första gången halv nio och gick upp klockan tio. Men ändå, ibland är det skönt att inte behöva ställa klockan.

Torsdag redan imorgon, dagarna går fort. Trodde det var måndag igår liksom. På söndag ska jag till kyrkan, herregud... Haha, längesen jag var i en sån bygnad. Men har sagt till Lilly att jag skulle gå med henne på någon grej hon skulle göra, kan inte riktigt fatta vad det är fastän dom förklarat för mig flera gånger. Har inte riktigt haft huvudet på skaft idag känns det som. Men i vilket fall som helst så ska det nog gå bra! jag hoppas att jag kanske blir meddragen ut i helgen till puben eller nåt, känns skönt att lämna huset ibland och inte bara vara fast här liksom. Men är hyfsat glad att jag inte har körkort så ja slipper köra på vänster sida, inte bara det men dom kör som idioter här vilket hade fått mig att helt enkelt bli dödad. Så tack och lov för att ja inte har något körkort.

Nu ska jag läsa bok och sova! Goodnight
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0