I never had the strenght to take it higher, until I reached the point of no return !

Saknar mitt Irland liv ! Vill åka till värmen, vill att saker ska hända. Allt känns så otroligt jävla dött hela tiden, det är verkligen som i Oskar Linnros sång "men jag har samma trasor på och röker samma marlboro" för det är ju så. Vill ha lite mer action, men vädret tillåter ju inte särskilt mycket FUN heller. Längtar till November, när jag får åka till Nya Zealand, måste bestämma datum med Stina bara. Fan va kul det kommer bli ! Men innan ska jag hinna börja arbeta kanske, och åka en vecka till värmen, och en vecka till Irland för att hälsa på mina gossegrisar ! :)

Never say never ?
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0