Fredag den 13:e !

Känns som att ganska mycket har hänt sedan jag skrev sist. Har knappt tänkt på att ja har bloggen att skriva i, antar att ja inte känt att jag behövt skriva av mig. Iaf så har jag fått jobb på Netto i älvängen, jag har umgåtts med massa underbara människor, sett Kapten Röd live och haft allmänt kul och mysigt.

Just nu trivs jag med mitt liv ! Det går bra nu, kompis de går bra nuu ;) haha. Imorgon åker Mami o hennes gubbe till Turkiet i en vecka, känns wierd att någon annan än jag ska resa med tanke på hur mycket jag rest det senaste halvåret. Haha ! Men det ska bli ganska gött att vara "ensam" hemma, hundarna o bröderna är ju självklart hemma. Men tänkte att ja faktiskt kan bjuda hem lite folk med tanke på hur mycket jag varit hemma hos folk men aldrig dom hos mig. :) så de ska bli kul, men har också hundarna, jobb och häst att tänka på den veckan. Så det kan bli ganska fullt upp, vem vet. Kanske inte ens har tid att ha kul ! Fast man får väl hoppas på det iaf.

Ikväll vet ja inte vad som händer, är fredag trots allt. Men känner inte riktigt för att dricka, kan också bero på att ja inte har något att dricka. Kan ju dra till systemet men det är svårt utan körkort känner jag haha.

Yeahyeah, cya.
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0