Never say never

Precis hemkommen från Sofia där vi drack kaffe, kollade idol och åt melon, ananas och morötter och gurka med vitlöksdip. Gudomligt gott. Hade väldigt trevligt med Sayehbaje, Sofia, Anja och Jessica och lilla busen Donna. Annars har dagen inte erbjudit så mycket, passat valpen idag igen. Sayeh kom iaf på dagen så vi åt pannkakor till frukost, om man nu kan kalla det frukost med tanke på tiden. Men gott var det iaf!

Imorgon är det ridning som gäller, och med tanke på det måste jag skicka iväg ett mess till Emmy och säga vilken tid vi ska träffas där uppe. Det ska bli väldigt roligt i vilket fall som helst. Har inte ridit min älskling på väldigt länge nu känns det som. Har saknat honom. Det blir väl en tur ut i det gröna, får hoppas på att vädret är stabilt bara. :)

Upnext är det lite facebook och sen blir det väl att kolla Greek och se om True Blood och 90210 har kommit ut. Så ha det bra mina vänner, sleep tight.

mims

Kommentarer
Postat av: Sayeh

SAYEH heter jag! skippa bajset tönt

2009-09-24 @ 12:20:31
Postat av: mims

Nej sayeh, för du stinker verkligen bajs. Så det är det enda rätta smeknamnet !

2009-09-24 @ 14:22:46
Postat av: sayeh

Skulle inte tro det fetto!

2009-09-24 @ 16:54:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0