early morning

Har inte klarat av att gå upp tidigt en enda morgon det senaste, kan bero på att jag inte kan gå och lägga mig tidigt. Var hur pigg som helst igår och såg en väldigt skön film. The Proposal. En riktig feel good film, låg och skrattade för mig själv i sängen när vissa roliga scener var. Det är ju såklart en romantisk komedi så man förstår ju hur den slutar redan från början. Men det är otroligt skönt att kolla såna filmer ibland, där man vet att allting kommer att bli bra, lyckligt. Inga överraskningar !

Är sjukt rastlös, finns ingenting att göra. Jag gör absolut ingenting på dagarna, börjar sjunka in i ett svart mörker fan. Jag måste komma på något att göra, det jobbiga med mig är att när jag är rastlös kan jag ändå inte röra på mig. Som nu, hade vart hur gött som helst att ut och springa, få frisk luft och bli klar i huvudet. Men jag kan inte förmå mig att röra på mig. Jag har i vilket fall som helst vart på hundträff idag och övningskört. Så någonting förutom att stirra in i väggen har jag ju gjort.

Nej nu får det allt bli ändring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0