Veckan och gårdagen osv.

Igår fyllde Sofia år, var riktigt trevligt på middagen. Maten var skit god, kanske lite stark men det var gott som fan ;) Efter det blev det bryggan, var riktigt trevligt. Jag var dock inte så taggad så satt mest ute och rökte cigg på cigg. Kamikaz'en var god i vilket fall som helst, riktigt god. Jag och Amina drack shot på shot. I like it ! Blev en ganska tidig hemgång, runt två tiden. Det tyckte jag var ganska gött, kom hem och lade mig och kollade på sista Johan Falk filmen, somnade tyvärr någonstans i mitten på den så ska se färdigt den ikväll tänkte jag. För idag blir det lugnt, har ingen lust att hitta på något krävande, har vart på hundträff och kört ringträning med lilla Pebbles. Nästa helg blir det premiär för henne, vi ska nämligen ställa upp i hennes första utställning. Får se hur det går, det är första utställningen jag gör med, så det kanske blir lite pirrigt. Var också uppe på Eckena gård och hälsade på Emmy och Cess, kollade i det nya stallet och pratade med Karin. Jävligt fint och luftigt stall måste jag säga, där hade jag kunnat tänka mig att ha en häst i framtiden.


I veckan så har det inte gjorts för många knyck från min sida, var iofs på stan i både torsdags och fredags. I torsdags fikade jag med min vän Emma på Fröken Olsson såklart, kaffe mocka säger man inte nej till. Innan det gick vi och kikade lite i affärer, hittade en tunika på Tessie. Och sen var vi spontana och gick på bio, vilket var mysigt. Kollade på Fame vilket gav en rysningar under nästan hela tiden, det var tyvärr lite High School Musical känsla över den emellanåt. Men vissa scener och speciellt sånger vägde upp det. I fredags blev det en tur i stan med mamma, gick återigen till Tessie eftersom jag hade hittat ett par coola halvt skinn/bomulls leggings. Dom satt tyvärr inte så bra på som dom såg ut, var alldeles för korta i benen. Eller det kanske är modet? Haha. Fick i vilket fall som helst med mig en stickad väst därifrån som jag kollade på dagen innan också. Mamma fick också köpt sig lite grann. Alltid trevligt med mor och dotter tid! Hälsade också på en gammal vän till familjen på hennes jobb, salong vallgatan tror jag den hette. Inte riktigt säker :P

Eftersom mitt minne är kasst kommer jag inte ihåg vad jag gjort tidigare i veckan, det kanske blir så när man inte gör något speciellt? Eller jo, nu kom jag på hahaha. Var hos en naprapat i torsdags också ju, det var riktigt gött att knäcka till kroppen lite. Blev riktigt lösgjord i kroppen efteråt ! Ska dit igen om två veckor, svider i plånboken men värt är det absolut !

Har massa bilder på kameran från förra eller om det nu var förr förra helgen, kommer inte ihåg. Och från kinesträffarna och även från denna helgen. Så jag ska lägga upp dom, när jag orkar. Haha, inte för att det är särskilt jobbigt, men ändå.

Nu ska jag väl ha lite filmmaraton, alltid gött med hemma kvällar ! BYEEE
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0