Trying to hide the pain

Haft en riktigt bra dag idag, tillsammans med Sayeh. Även om vi gick upp halv två och inte gjort någonting alls förutom att röka ungefär så har dagen varit bra idag. Mycket prat som varit bra.

Nu sitter jag här ensam, ibland är det otroligt skönt att vara singel. Men när alla andra åker hem till sina pojkvänner osv så känner man sig väldigt ensam. Men jag får ju faktiskt skylla mig själv lite grann, tog ju aldrig chansen jag fick. Antagligen är det för sent nu med, vem vet. Piss !!!!!

imorgon börjar helgen i vilket fall som helst, och tack gode gud för det. Annars hade jag nog gått under, fast frågan är vad man ska göra denna helgen? Får ju hoppas på något extraodrdinärt !

see ya, wouldn't wanna be ya !
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0