tisdag, redan.

Idag har det inte hänt mycket på dagen, kommer inte ens riktigt ihåg vad jag gjort HAHA. Lagade iaf väldigt god lunch, samma som jag åt igår haha. Stekte nudlar och wokgrönsaker, så underbart gott ! Älskar Soya och Sweet Chili. Mums filibabba !

Solade en kvart idag också, var jobbigt. Kliade på hela min kropp, och kände bara hur det kröp i huden. Usch. Men efter det körde jag ett boybalance pass iaf, det var härligt. Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon, det antar jag. För jag var slut efter det passet, men jävla god träning asså. Och nu sitter jag här som vanligt och funderar på vad morgondagen har att erbjuda, blir att rida Cess på eftermiddagen iaf. Får se hur det går att rida henne i paddock, har aldrig gjort det innan. Har bara ridit ut henne när jag har hjälpt Emmy. Men det ska nog gå fint.

Får väl fortsätta träna Pebbles lite, hon gillar inte riktigt att stå på ett bord när de andra hundarna är på marken. Så vi får se hur det går med det.

Nu ska jag avnjuta ett avsnitt av One tree hill, Gossip Girl och Greek. Hade velat ta en cigg, men det är den sista jag har. Och hur ska jag klara mig utan morgonciggen? För jag känner mig själv, och jag kommer aldrig gå ner till centrum på morgonen, eller det kanske är precis vad jag borde göra iofs om jag vill komma i form ! haha

Anyway, sleep tight.
Mims

Kommentarer
Postat av: sayeh

svikare! sitt du hemma varje dag!

2009-10-21 @ 00:56:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0