Tisdag, javisst.

Tisdag igen, veckorna går fort som vanligt. Var faktiskt i skolan en liten liten stund idag, träffade Seppe och Fia. Fick också en liten pratstund med Morgan, våran kära gamla lärare. Pratade lite om distanskurser osv. Får kolla upp det direkt, för senaste anmälningsdagen var 15:e Oktober, vilket ju är på Torsdag, så får nog kolla ut kursvalet lite grann. Han är trevlig den där Morgan, en riktig filosof faktiskt ! Riktigt skön snubbe!

Har faktiskt vart ner på Sportlife idag med, tränade Bodybalance tillsammans med Fia. Var riktigt skönt, fast det var jävligt jobbigt. Har inte så bra balans längre och mina kotor är för jävliga så får nog uppsöka en kiropraktor tror jag minsann ! Får se hur min kropp mår imorgon, om jag har träningsvärk. Ska nog faktiskt ta och köpa mig ett gymkort, har ju all tid i världen att träna. Och börja simma också kan ju vara bra, det är ju också otroligt bra träning.
Tänkte sola idag också, men det hade jag ingen tid till. Så det får bli någon annan gång i veckan !

Nu ska jag avnjuta nya avsnitt av Gossip Girl, OTH och Greek. Wonderful !

godnatt
Mims

Kommentarer
Postat av: sofia

SEMESTER :(. Jag hoppas ni är laddade för imon!!!

2009-10-15 @ 17:31:32
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0