Stand out

Idag har jag umgåtts med sofia, var ute på en promenad med hundarna. Gick till ett par som bor ganska nära oss som också har kineser. Så där fick hundarna leka lite, och det var skönt att vara ute och gå lite. Även om det inte var för jävla gött när jag trampade ut på en blöt äng så vattnet trängde in i skorna. Men man får ta skiten om man är en skogsmulle.

Har också vart duktig och städat min lillebrors rum, så han kommer hem till ett ny städat rum när hans lanande är slut. Haha ! Älskar hans rum, det var det jag ville ha från början. Men fick ge mig efter ett tag av tjöt, synd det. För det är det bästa rummet.

Har också vart på Sportlife idag, Bodybalance blev det och lite solning. Efter det blev det DH med Sofia, haha Pringles blev det då, lite dubbelmoral kanske. Men man får ju unna sig av det goda i livet.

Nu har jag en del avsnitt av några serier att kolla igenom så ska ta itu med det och ta mig en kopp te.
Ha det förjävligt allesammans, det förtjänar ni.

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0