Onsdag

Idag har varit en skön dag, tog sista ciggen igår kväll så att jag skulle vara tvungen att komma ut imorse. Vilket funkade perfekt, dock inte så tidigt som jag hade hoppats på. Men ut kom jag iaf, tog med mig hundarna på en promenad också. Gick otroligt bra, tappade dock bajspåsen någonstans på vägen :O Haha, så förlåt mig om du råkar trampa på den. Har passat hundarna hela dagen kan man säga, inte för att jag vart ensam hemma, men alla andra har vart upptagna. Och då passar det fint att lämpa över allt på mig! Menmen, jag tackar ju inte nej till att umgås med hundarna direkt. Tycker bara mindre om dom när dom väcker mig och vill ut ! :D

Har också vart på Eckena gård och ridit Cess eftersom Emmy har väldigt mycket pluggande att göra, hann tyvärr bli mörkt innan jag kom ut så jag red ut en sväng med mamma som sällskap. Det var mysigt i mörkret, lite som förr i tiden fast med cassonade. Imorgon blir det ridning igen, fast på dagen såklart. Då ska jag rida i paddocken, får se hur det går.

Imorgon ska jag även till gymmet på morgonen, ska gå på löpbandet lite eller kanske sola en liten stund. Sen blir det som sagt stallet senare på dagen och ett bodypump pass på kvällen med Fia. :) Wonderful, gillar när dagarna är fullspäckade av aktiviteter.

Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, får väl kolla Heroes säsong tre, har inte kommit ikapp till den nya säsongen. Eller så får jag läsa min bok och försöka somna, kanske borde satsa på det sistnämnda !

WEML

PÖSSS
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0