Careful !

Kollade precis på Tillsammans är man mindre ensam, härlig film. Fransk är den faktiskt, brukar inte gilla franska filmer men denna var bra. Lite synd att man vet vad som kommer hända i boken nu bara.

Är ruskigt sugen på att göra en ny tatuering, vet dock inte riktigt vilken jag skulle vilja börja med. Vill ju göra en Fenixfågel och en Drömfångare, sen lite fler texter. Får se till att fixa mig en tid för någon utav tatueringarna. Tänkte tipsa om en bra sida för textsnitt om ni funderat på att tatuera er. dafont.com är en jätte bra sida med hur många olika textsnitt som helst ! Valt båda mina stilar till mina texttatueringar där.

Jag hade velat gå på bio idag, har ingenting speciellt för mig ikväll nämligen. Har ju redan gjort allt på dagen ! Finns många filmer jag vill se på bio, fast många av dom har inte haft premiär än. Ville gått på smygpremiären av New Moon den 19:e där man får se både Twilight och New Moon, men det blev aldrig så. Köpte ju ta mig fan aldrig biljett när jag hade chansen. Och kan absolut inte tänka mig att det finns biljetter kvar nu. Så det får ju bli så att man går på den några dagar efter premiären eller nåt istället. Tror att man kanske kommer dregla lite över Jacob i denna filmen faktisk, han har ju fått bygga upp sig rejält för att passa in i rollen.

 

Sen vill jag se Shutter Island, den verkar lite creepy och bra.
Paranormal Activity, om någon vågar se den med mig!
Flickan som lekte med elden kan man kolla på hemma när den kommit ut.
Sherlock Holmes verkar grym !
Veronica decides to die, verkade också ganska bra på trailern.
Wolfman verkar fet !
2012 verkade ju bra, men min käre vän Nils sa att den antagligen kommer vara lite konstig. Så den får man väl se och bilda sig sin egen uppfattning.

Men nu kallar nöden, och inte för mig utan för lille Pebbles råttan som måste ut illa kvickt !

Mims









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0