year of the lover

Precis vart och kollat på Arosenius soaré, haha Mamma Mia var temat. Javisst, vad ska man säga. Självklart många som sjung riktigt bra, men känns väldigt högstadie.

Känner mig faktiskt riktigt lyckad idag, fick gjort två redovisningar i Eng C och det var det sista jag hade att göra i den kursen, så jävla gött att vara färdig och veta att man fick bra betyg och att man tydligen pratar väldigt bra, bättre än man nog trodde själv. Sånt förgyller verkligen en hel dag, ja menar, dagen var inte SÅÅÅ dålig innan, men det gjorde det verkligen bättre i dessa mörka tider med allt jävla plugg. Nu när det börjar bli så somrigt ute (om man inte tänker på blåsten) så vill man ju göra roligare saker än att sitta inne framför datorn med ett stort arbete att göra, så jag tog lite ledigt igår och idag från det. Har bara pluggat lite smått, och det känns bra.

Sayeh min otroligt goda vän köpte ett par skor till mig idag som jag hittade igår, fanns ju inte i min storlek igår men idag fanns det :D så jag hoppas dessa sitter bra nu, hittade dom för endast 300 kronor, och de var faktiskt balla. De på Din Sko var också otroligt snygga men kostade 300 kronor mer, så jag kände att jag gjorde en bra deal där.

Imorgon är det torsdag, måste skriva färdigt ett hemprov tills dess eftersom det egentligen skulle vart inne idag, men dum som jag är hade jag absolut ingen koll på det. Och imorgon blir det plugg på italienska inför testet på fredag och även en bokanalys som ska skrivas färdigt.

LÅÅÅÅÅNGT inlägg blev det ju nu, om man tänker på de andra inläggen jag brukar skriva. Annars händer inget speciellt kul, jag lever livet dag för dag, vad mer finns det att göra? Det passar mig perfekt ! Seee ya later

Now it's time to face your lies, open your eyes, open your mind.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har faktiskt hört att det inte är bra att röka överhuvudtaget om man går på p-piller. Fast det kanske är bara något som jag har fått för mig. Har du fått några biverkningar av cerazetten? Jag mådde verkligen skitdåligt av dem, ändå gick jag på dem i nästan tre år. Nu skall jag ge yasminelle ett försök och sen när började du röka? Haha. Kram



2009-05-15 @ 00:38:35
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0