Smoking kills.

Har ta mig fan bara degat, underbart värre. Kollade på Constantine som gick på trean och i pauserna kollade jag på The Guardian som gick på femman. Två riktigt bra filmer på samma kväll, till det blev det chips och dipp, usch. Man är alltid sugen men sen ångrar man sig.

Har inte rökt på hela dagen, om man inte räknar med den halva ciggen som jag rökte imorse som jag hade sparat. Jag har inte rökt :O fattar ni eller, det är galet. Måste vara för att jag är bakis som jag inte är så sugen, fast bara detta att skriv om det får mig att känna abstinens. Haha, skulle köpt förut när jag ändå var i affären, men dum som jag är gjorde jag inte det. För jag trodde att jag skulle klara mig, detkommer jag iofs att göra. men det är ta mig fan värst på kvällarna, ruskigt sugen nu. Nej usch, nu får jag tänka på något annat och vänta med ciggen tills imorgon.

Sleep tight dudes

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0