All we are

Igår var det skola ett tag, fick reda på vad det absolut sista jag har att göra är vilket är skönt. Jag kommer hinna klart. Har sista provet på Måndag, vilket är samma dag som betygen sätts, och efter det är det bara dega som gäller fram till studenten. Igår bar det av en stund till stan också, sen åkte Seppe med mig hem o sov här.

Och idag var det enda jag hade att göra i skolan ett prov i filosofi som jag tror jag klarade galant, och sen stack jag till apoteket och sen fixade jag mina naglar inför balen. Orkade inte betala rövmycket pengar för naglar jag ändå inte kan använda i stallet, så hon fixade bara iordning mina lite grann, med blått och guldigt, precis som min klänning. Så otroligt go människa, pratglad och trevlig som fan. Hon finns åp pFager i Älvängen, vid älvängens pizzeria.

Idag blir det stallet och sen sola och plugga italienska såklart, måste briljera på slutprovet ! :) ska fan ta mig ha g i det ämnet !

Imorgon blir de kanske furulund som alla andra bönner och fylleskallar. Får se om det är bra väder, annars bangar jag väldigt hårt. Har ju ingenting att dricka kvar sen förra helgen heller, och sen är det bal på söndag och sen är det studenten, vill inte spara mina pengar men det kanske jag borde? haha. Har fått ett till HM paket idag, ska hämta ut det sen, alltid lika kul. Speciellt när man glömt av att man ska få något :D

peace and love peeps. :) see ya nu ska jag ta mig en smoke efter kaffet !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0