If you wanna play games, then i'm good.

Ganska dålig på uppdatering tror jag, men nu skriver jag i alla fall. Idag har jag vart i skolan en liten stund, chillat med alla och sen bar det av till café blå. Får tacka Kristine för att hon skrev i sin blogg om den goda glassen där så man gick dit ner. Absolut lika god nu som den var när man gick på högstadiet och brukade äta glass där nere. Mums!

Sen låg jag i solen ett tag, men hade sån jävla huvudvärk att jag fick gå in och lägga mig lite, trodde det skulle hjälpa, men nej. Gick dock över sen när det blev svalt och var ute o fick frisk luft, tack och lov för det. Har kollat på Runaway Bride också, skön film.

Imorgon blir det en fullspäckad dag med stall, fixa grejer till vårt flak och sen till skolan på kvällen på en avslutningsgrej. Kanske kan bli skoj, vad vet jag. Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Dollhouse, ni får ha det så bra gubbar. See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0