weekend

Igår blev det förfest hemma hos Sayeh och Nicke med massa folk för att sen bege sig till kungälvs Krogen. Där träffade jag Agnes vilket alltid är trevligt. :) och idag händer det inte mkt, ska kanske ner till Varberg och kolla på cross annars ska jag försöka lägga mig i tid idag eftersom jag ska rida imorogn och vill vara utvilad.

Nu fortsätter jag kolla på Wildfire, i brist på annat :D men ska ta en paus och ta mig en cigg och få min bror att gå ut med hunden. Och idag kommer min lillebror hem också, har saknat honom jätte mycket. Varje kväll när man vart hemma har känts tom. Men idag kommer han allt hem så då får ag umgås med honom.

Skriver kanske något mer vettigt sen,
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0