Fiesta !

Fredag kväll, jag sitter och väntar på Sayeh, hon och hennes pojkvän ska komma och hämta mig snart, sa dom för ett tag sen ;) haha. Då blir det lite fiesta i Nol, lite chill med skoj. Känns som att klockan tickar iväg väldigt fort bara, klockan är redan tio, men vad gör det egentligen, det är ju sommar, nu är det lugnt att vara uppe tills långt inpå natten och morgonen  och sova länge på dan. Och vad gör det om man har en bra kväll? Då gör det inte så mkt om lite av dagen försvinner, right?

Har suttit och pillat med Spotify nu när jag väntar, letat upp massa musik. Både gammalt och nytt, började lyssna lite på Infinite Mass om det var någon av er som lyssnat på dom förr? Bullet och She's a freak. Minnen säger jag bara :D Har skrivit en lista på massa bra låtar som jag kan bränna ut en skiva av, hinner väl inte det ikväll för det behövs en del låtar att bränna ut på en DVD skiva. Men ska göra det så man kan lyssna på bra musik hos någon annan, eller i bilen. Wonderful! Just det, fyllde i min tatuering igår också, gjorde färg i stjärnorna. Får se hur färgen blir sen eftersom det försvinner lite när det läkt :D men jag är nöjd :)


Där e den iaf ! Nu får jag väl se vad filurerna gör och vad som dröjer så mkt, de har väl fastnat någonstans ;)

Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

är du porrstjärna? shit vilken kropp, woman!

2009-07-18 @ 00:29:49
URL: http://da


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0