update

Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera, har ju iofs varit i Irland utan dator så det är ju mestadels därför. Och igår kände jag inte alls för att skriva någonting. Inte nu heller egentligen men.

Har precis ätit frukost, tyvärr vaknade man ju inte upp till ett vackert vitt vinterland ute idag. Synd, tyckte det var ruskigt fint ute igår, det var härligt att ta en promenad i det kalla och vita. Igår hände inte särskilt mycket, var lite seg efter resan och att ha vart ute på DD direkt efter att jag kom hem i Onsdags. Så igår var helt enkelt en chill dag. Idag hoppas jag dock på att få rida iaf, och kanske måste städa mitt rum också, och sen blir det nog stan tror jag faktiskt. Just nu är jag inte alls sugen på det, men det kan vara trevligt att sitta och tjöta och ta några öl iaf. Men vi får se hur det blir med det senare, när det närmar sig kvällen.

Nu ska jag kolla på The Big Bang Theory som jag diggar stort ! Och jag tipsar er att kolla på, Sheldon är min favorit i programet. Helt underbart störd !

Have a nice day folks.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0