The show must go on!

Kollade precis klart på Idol finalen, Erik vann. Jag var inte riktigt säker på hur det skulle bli faktiskt, men han är värd det lille Erik. Bästa rösten jag hört ifrån Sverige ! Hoppas dock att Calle får något grymt skivkontrakt också eftersom he rules too !

Känner mig ganska rastlös nu faktiskt, blir alltid det såhär på kvällskvisten när jag absolut inte är van att vara hemma ensam på en fredag kväll. Det var ju mitt egna val med tanke på alkoholkonsumktionen de senaste, och pengarna som spolats ner i en toa ungefär. Måste ju ha råd med allt som jag måste ha med mig till Irland liksom. Men förhoppsningsvis kanske det blir någonting skojsigt imorgon iaf.

Tror faktiskt att jag ska ta och sätta på en film, somna till den och försöka gå upp tidigt imorgon. Btw, köpt en julklapp idag. Haha, tycker det är jobbigt att köpa julklappar, ganska tråkigt också. Alltid roligt att ge bort saker, bara man hittar dom rätta sakerna. Det blev även lite grejer till mig själv, fast ingenting onödigt. (Enligt mig) Köpte en tjocktröja, en vanlig långarmad vit tisha och en randig jävligt snygg tisha. Alltid bra att ha, bas plagg gillar vi.

Nu ska jag ut och ta mig en cigg och läsa Den Äldste, för tredje gången. Gillar fantasy !

Ha det förjävligt !

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0