Merry Christmas whatsoever.

Aa God jul osv då. En dag försent, hade ingen tid till att sitta vid datorn igår mitt på självaste Julafton. Det blev bara lite FB på kvällskvisten när man började bli trött och seg. Min julafton har varit otroligt mysig, mycket god mat. Däremot så äter jag nästan aldrig något, för jag tar jävligt mycket mat, äter fort och orkar ingenting. Tråkigt att slänga maten, men man har ju alltid fler dagar på sig efter att äta upp resterna. MUMS!

Fick många mysiga julklappar, saker som ja ska ta med mig till Irland osv. En jätte go Pyjamas av min mormor ! Den är i flanell och är supermysig, har på mig den nu ! Haha, kanske tar kort på grejerna och lägger upp. Who knows. FIck också ett par efterlängtade hörlurar av mina bröder ! Thank you very much. Även om jag blev glad över sakerna jag fick tycker jag det känns så himla överskattat med att få paket och ge paket, egentligen liksom. Man sitter där och delar ut paket, när alla har fått dom så öppnar man dom. Sen är det över, självklart är det ju saker man kan använda så det är ju inte något fel med det. Men det känns som att man kan ta bort den delen av julen, det är ju trots allt sällskapet och stämningen om gör det till Jul. Jag hade jätte mysigt med min familj, spelade spel och drack lite öl och bara umgicks. Det är vad jag tycker är bäst med Julen.

Ikväll blir det ju utgång iaf, blir nog förfest at my place med lite bira och guitar hero. Tycker jag inte låter helt fel alls fan ! Nu orkar jag ju inte skriva mer i den här rötna bloggen iaf, tycker detbörjar bli lite långtråkigt osv. Men får la ha kvar den och uppdatera mina vänner om hur allt går till i Irland osv.

Ha det förjävligt
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0