Erik Grönwall och helgens bravader.

Tove åkte ur Idol, trodde inte alls det faktiskt. Var absolut inte väntat, trodde faktiskt att hon och Erik skulle stå i finalen. Men det visade ju sig att det blir Calle och Erik ! Och det tycker jag låter som en helt underbart bra final det med. Tove kommer ju ändå släppa skiva och Erik med så jag hoppas faktiskt att Calle får vinna.

I fredags blev det utgång med Sayeh, Emma, Emilie, Sara och Ylfa. Först gick jag och Sayeh till Viktoria för att förkröka, och för att kolla in Frank Wagner kopian. Haha, sen blev det Karisma och sen stack jag och sayeh hem till henne för att slagga. Gött var det, har vart en trevlig helg. Och äntligen är det söndag, när man kan dega hur mycket man vill ! Imorgon blir det städning av mitt rum, kanske gå ner till gymmet också och förhoppningsvis rida eftersom jag inte gjort det på en vecka nu :(

Ni får ha det för jävligt så hörs vi
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0