Californication

Har legat och degat i min underbara säng hela dagen sen jag kom hem. Efter den natten behövde jag verkligen vila! Klarar verkligen inte av att sova flera personer i en säng, utan kudde och utan täcke. Galet, hemskt asså. Då sover jag hellre själv hemma :D hahah

Just nu ligger jag faktiskt och kollar på Californication, grymt program. Har tagit mig lite tid dock att börja se på det, har ju funnits ett tag nu. Men bättre sent än aldrig!

Nyår kommer upp, och ingenting verkar bli som jag ville att det skulle bli. Känns som att det kan bli en ganska värdelös nyår faktiskt. Och min kjol har inte ens kommit. Aa vi får väl se hur det blir med det dära, tänker absolut inte gå ut i stan denna nyår iaf. Sämsta jag gjort, fast det kan ju bero på vad för sällskap man har. Men nej, ingenting för mig.

Nej nu ska jag väl fortsätta dega, och äta den efterlängtade Marabou Digestive.
PEACE
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0