Baby don't worry

Nu känner jag mig pigg och glad igen, optimistisk osv... Har mina stunder, men oftast går de över fort. Just nu känner jag för att kolla på en kärleksfilm som får en att känna sånt där pirr i magen och gör en glad. Även om det bara varar ett litet tag, är det värt det.

Jag måste säga att jag inte diggade Higher med Erik från början faktiskt. Tyckte den var riktigt lam precis som de flesta vinnarlåtarna i Idol varit. Men kan inte sluta lyssna på den nu, texten är ju grymt bra och mår bra när man hör den. Och jag tycker helt enkelt bara mer Erik åt folket !

Nu ska jag se om det finns något värt att kolla på, känner mig ganska rastlös. Fast orkar inte ens röra på mig samtidigt, brukar få lite abstinens på helgerna om ja inte hittar på någonting. Aja whatever

Just hold my hand and never let it go.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0