091207

Idag har jag städat mitt rum och gjort det mysigt, försöker hitta julstämningen men funkar inte riktigt när det är sånt tråkigt väder ute. Älskade när det var frost ute och helt vitt, så hade jag velat ha det hela vintern.

Jag har också hunnit rida på eftermiddagen och varit ute med hundarna. Ridningen gick väldigt bra, ska upp imorgon också på dagen.

Jag tycker verkligen inte det är alls kul att skriva här längre, har ingenting speciellt att skriva om. Men har bestämt mig för att behålla bloggen ändå och försöka uppdatera den så ofta som möjligt. Men mest ska jag behålla den för att kunna skriva om allt som händer under min tid i Irland som börjar den 16:e Januari och tar slut i Juli. Tror att det kommer bli FUCKING GREAT !

Nu ska jag ta mig en cigg, sen ska jag kolla lite mer Entourage och sen läsa bok och försöka sova faktiskt.

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0