Tjaaaråå

Har rökt en ciggarett idag, EN enda. Tycker faktiskt att jag är väldigt duktig, kan också bero på att jag är väldigt lat så jag orkar inte bege mig ner mot centrum för att köpa ett nytt paket. Tackar Sofia för att jag fick en cigg igår som jag spenderade som morgon ciggen, den får man inte glömma, den och den sista på kvällen är ju godast. Och efter maten förstås. Haha, ni kanske förstår att jag börjar bli lite sugen nu? Har nämligen precis ätit också. Så jag får väl smöra med min lillebror så han kan köra ner mig med moppen. :)

Igår var det lite krök hemma hos Sayeh, alltid lika mysigt och trevligt. Denna gången var det bara tjejer, vilket inte händer för ofta. Är roligt med "tjejkvällar" ! Vi som var där var ju Sayeh då såklart och sen Seppe, Fia och Kicki. Satt och tjötade ett bra tag och körde galenpanna vilket jag inte kan säga att jag var en mästare i! Men kul var det och många skratt blev det när Seppe skulle gissa på Venedig och sa det men ändå inte fattade hahaha. Ni förstår nog inte såklart men kul var det som fan.

Ikväll så blir det nog utgång faktiskt, och det har ju faktiskt vart bra väder hela dagen så det hade vart mysigt att sitta på en uteservering och tjöta och kanske dansa lite. Så funderar på vad för skor man ska ta på sig, höga eller låga? alltid lika svårt för min del.

Men nu ska jag hoppa in i duschen så att man är lite fräsch och så:) och så kanske jag slänger in ett inlägg sen om hur kvällen var :)

Later
Mims

Kommentarer
Postat av: SNYGGKRISSS

Hahahaha, vene-daj! Eller nåt sånt var det väl? Kör på högklacakt. Ge mig din msn so that we can talk :D ha så kul ikväll pusss

2009-08-01 @ 19:43:08
URL: http://krisssros.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0