Riktigt jävla seg !

Är riktigt trött idag, vet inte riktigt varför. Sov hos Fia igår, hade lite mysig middag och så. Och idag har vi bara ätit pizza och kollat på två filmer, kanske är därför man är så seg? för att man inte gjort något :P Men nu ligger jag iaf hemma i min säng och lyssnar på lite musik och kollar facebook. Ska nog stänga av datorn om en liten stund, för sen blir det nog läsa min bok lite. För imorgon ska jag upp halv nio, Emmy hämtar upp mig kvart i tio imorgon. Jag ska hänga med henne till Åby för ett återbesök för hennes häst, tänkte ställa upp för saknar ju hästarna som fan :P haha.

Ska förhoppningsvis till Lager 157 på Lördag med mamma, jonas och mammas gubbjävel. Kanske kan hitta någonting där ! vem vet :)

nu ska jag faktiskt sova , LAAATER
Mims

Kommentarer
Postat av: Neeaaa

lager ligger nära mig, WOHO haha

2009-08-06 @ 21:00:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0