Ingen sjusovare idag inte!

Idag var jag nästan uppe med tuppen, var uppe vid klockan nio även om alarmet började en halvtimma innan. Lite segt var det att gå upp men det var inte helt fel när jag såg att himlen var blå och solen stekte ute! Underbart, nu kanske den där värmen kommer som alla snackat om. Var i vilket fall som helst trevligt att tjöta med Emmy medan vi var på Åby, ska upp till Lödöse imorgon och kolla när Monica rider min häst, ska nog fika med emmy och mamma då med. Alltid trevligt.

Idag har det inte hänt så mycket mer än det och att jag vart med Sayeh, Seppe, Fia och Issa. Satt hemma hos Issa och rökte vattenpipa och tjötade och tittade på hennes otoligt söta lilla valp Turbo. Sen begav vi oss hem till Fia med två pojkar i släptåg, Nils och Marcus. Sedan kom också Nicke och vi körde Galenpanna allihopa! Haha, riktigt roligt spel.

Blev lite trött efter ett tag, lite seg och så, så drog mig hemåt. Hoppas på att vädret blir lika bra imorgon! Nu ska jag göra annat, läsa bok och kolla Facebook.

Later
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0