Torsdag

Idag har det vart ett besök hos läkaren där jag egentligen inte fick någonting fastställt över vad som är fel med mig,hostar så att jag får ont i huvudet och inte kan andas. Det är ju jätte kul, fick astma medicin utskrivet iaf, och det hjälper faktiskt. Lite lättare att andas då.

Var i skolan en stund också, tog närvaron på studietiden, ganska meningslöst egentligen för mig att åka dit eftersom jag inte hade någon lektion, men det är alltid skönt att umgås med vännerna de timmar man inte har lektion. Satt ute i solen och stekte och tjöta.

Var med Sayeh, Seppe och Sofia en liten stund också, spelade lite guitar hero och sjungde lite Lips, ganska kul faktiskt. Inte så bra för min hals kanske, men skitsamma :P

Har faktiskt skrivit färdigt talet nu, måste väl bara kolla igenom det lite så att det hänger ihop. Och måste bara skriva ett PM också som man ska ge till läraren innan man håller talet. Har egentligen italienska tidigt imorgon bitti, men jag orkar nog faktiskt inte gå på den, jag är helt slut. Inte så konstigt kanske när man har ett virus i kroppen. Men svenskan måste man ju till iaf, måste ju göra nationella.

Mina kläder har kommit från H&M också, wie, as glad blev jag när jag fick hem avin. Glömde hämta ut dom idag självklart men imorgon hämtar mamma det efter jobbet, wie.

Händer till helgen folk? Hade ju fakiskt vart ganska kul att göra något nu när det är så jävla bra väder, får lite sommrkänslor faktiskt.

blev ett jävla inlägg här, hoppas ni ens orkar läsa det.

hajj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0