scared of lonely

Igår var jag med S, kollade på Låt den rätte komma in. Faktiskt helt okej film för att vara svensk. Det var mysigt iaf.

Idag är det torsdag och många som ska ut eller göra annat kul, men jag är nog den segaste människa jag känner för jag orkar knappt röra på mig och ändå har jag inte gjort någonting idag. Sov fram och tillbaka enda till två, och det är inte något jag brukar göra, med det är väl så när man är med sega personer ;D haha.


Nej ikväll ska jag nog bara dega, kanske träffar någon iaf, hade ju vart roligare än att mögla själv. haha

ciaaaaaaaaaao


jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig, svårt när jag egentligen vill. men på något sätt inte vågar, och får dig att tro att det ligger något annat bakom. jag vill ju, det är ju inte det. lite svårare med känslor inblandade bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0