one night to be confused

Tidig morgon, vart ute med hunden. Känner mig nästan för pigg för att somna om, men det går väl om man sätter på en film. Sjukanmälde mig idag, känner mig helt slut igen. Måste vara att detta jävla virus jag haft går ut ur kroppen eller något liknande. Ska åka til skolan en snabbis iaf, måste köpa en studentbiljett till Erica så att hon kan komma på våran studentfest:)

Idag är det många saker som ska hinnas med, åka till skolan, städa mitt rum, skriva en natur labbrapport, gå en långpromenad med hunden och skriva färdigt en filmrecension. Om jag känner mig själv så kommer det gå lite segt med just skolarbetena men jag ska fan försöka göra så många restuppgifter jag har denna veckan och nästa, för då blir det mycket enklare när nya uppgifter rullar in.

Ikväll tror jag att Seppe kommer hit också, då blir det ju plugg tillsammans. Är faktiskt lättare ibland att göra tillsammans, för då pushar man på varandra. :)

Helgen ska bli bra, det måste den bli. Och återigen, fan om det bara är lek. För då blir det inte roligt, för sån skit pallar jag inte med. Jag tar inte sånt, verkligen inte. Så hör aldrig av dig igen om det är så det ska vara.

peace out fuckers, ha en förjävlig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0