Friday, honestly i'm inlove.

Kan nästan inte beskriva hur skönt det känns att denna veckan är över med allt som har varit, belönade mig själv också genom att köpa lite kläder, hade jag ju inte alls råd med egentligen. Men fy fan va gött det kändes, bästa lyckopillret !



Allt kommer från Gina, inte dåligt. Känns väldigt somrigt och underbart.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, träffar väl tjejerna antar jag. Hämta ut HM paket sen också, kan dagen bli mycket bättre? okej, det kan den nog. haha (A)

början på lovet, hoppas det blir för jävla bra, ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Andreas

snyggt :)



Hoppas nu du verkligen får en underbar fredag och en bra helg och kanske till och med lov sedan? Ha det så bra :)

2009-04-03 @ 19:33:18
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Roza

Snyggt!

2009-04-10 @ 00:12:52
URL: http://stiftpennan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0