Sun's shining on our faces.

Nu har jag äntligen fått köpt mig en ny bärbar dator, min förra kraschade ett tag innan jul och sedan dess
har jag fått klara mig med telefon och iPad. Och jag älskar verkligen min iPad, men ingenting går upp emot
att ha datorn i knät och ljudet utav knapparna som knäpper när man skriver. Och att allt är så lätt tillgängligt
med dator är så befriande, det finns mycket man kan göra med en iPad, men det finns också väldigt mycket
som man inte alls kan göra. Som att skriva till exempel. Det har jag saknat, utan tangentbort är det inte samma
sak. 
 
Så jag antar att det är därför som det har varit helt tyst här på bloggen under tiden. Har försökt att uppdatera
emellanåt men det har änna dött ut. Men nu är jag tillbaka (tror jag)! Jag ska iaf försöka så gott det går.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0