hello there again, i'm kinda surprised myself !

Two times in a row ! Hej där. Jag har haft en otroligt mysig söndag. Sovmorgon, god middag med pojkvän och familj, egenstund i stallet och sedan te mys med min fina vän Emilia. Vi avslutade det hela med att kolla på en rolig film, Here comes the boom.  Så nu ligger jag här i sängen och njuter av att använda min underbara dator, ska spela lite Sims (Nu kan jag ju det, på riktigt!) och sen får jag allt försöka somna. För efter denna fina lediga helg så börjar jobbet igen. Klockan halv sex ringer klockan imorgon, har inte riktigt bestämt mig om jag ser fram emot det ännu. Brukar ju verkligen gilla måndagar, de sätter standarden för hur hela veckan blir. 
 
Anyway, goodnight..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0