Saying bye bye for now, see ya later !

Nu är det mesta packat, bara det jag kommer använda innan jag lämnat huset imorgon som måste packas ner. Så som tandborste, linser och sånt. Nu börjar jag bli lite avslappnad igen, har varit stressad med tanke på jobb, och allt annat man har att tänka på i vardagen, och så ska man packa och allt på det. Men det känns som jag fått med mig allt, och om vågen stämmer riktigt väger min väska bara 7 kilo vilket inte är dåligt alls !

Längtar tills vi kommit fram, tagit första ölen och riktigt slappnat av ! Ska bli sååå skönt. Kommer sakna att somna bredvid gubben min dock, men som tur är sover jag ju inte helt själv där borta. Har ju Emma att trängas med :D
Nu ska jag försöka sova eftersom vi måste upp tidigt imorgon, klockan står på 06:30 (JA jag vet att det inte är så tidigt, men det är tidigare än vanligt)
Får se om det blir något bloggande i London, beror helt på internet och tid helt enkelt. Annars hörs vi när jag kommer hem igen.

Love you all
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0