It must be boring

Det måste vara tråkigt att läsa min blogg när jag inte har några bilder.
Men jag har ingen dator med mig för tillfället och har inte haft någon tid att ta några foton ändå!

Igår var en bra kväll med kollegorna,  tiden sprang iväg och jag kom i säng sent. Och ställde inte klockan, vilket jag gjort varje dag det senaste. Förväntade mig inte att jag skulle sova tills halv två dock, måste ha vart helt slut?!:)

Nu har jag i alla fall semester, det känns skönt! Idag blir det en slappar dag vilket jag rycker att jag förtjänat efter denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va härligt att få sova ut :)

2012-06-17 @ 17:01:42
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0