Aint no rest for the wicked !

Landat hemma i min säng med lite kvällsmat i magen. Jobbat kväll nu tre dar i rad. 
Men det känns helt okej faktiskt, kan vara tråkigt ibland när man inte kan umgås med vänner 
som jobbar under dagarna bara. Annars så gillar jag nog det där med att jobba kväll faktiskt.
 
Däremot tar det emot lite att klockan ringer halv sex imorgon bitti. (Tiden är helt och hållet mitt eget fel!)
Bytte ju tid med en kollega som var snäll och tog några tider för mig denna helgen. Men jag
tänkte ju inte riktigt på att jag faktiskt inte får mer än nio timmar innan jag ska vara tillbaka.
Men klockan fyra går jag från jobbet med fyra dagars ledighet igen, så det känns helt okej ändå.
 
 
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0