Lovely day off!

Idag vaknade jag för första gången på länge riktigt sent, vaknade halv tolv. Vilket är väldigt ovanligt för mig, men det beror nog på sömnbristen jag haft i helgen. Efter en god frukost åkte jag och min pojkvän till Backaplan och tittade på lite grejer, fick köpt det Essie nagellacket jag egentligen skulle köpt första gången, men jag köpte fel. Så nu har jag två :) Sugar daddy och Fiji! Den på bilden är Sugar daddy, trodde inte att den skulle vara genomskinlig, men det var den. Tittade även på lite träningskläder och fick köpt mig en träningströja som jag gillar jätte mycket! Så roligt att köpa träningskläder, blir sp mycket roligare att träna då. Har inte hunnit ta någon bild på den än dock, så det får jag lägga upp någon annan gång.

Nu sitter jag hos Stefans faster och dricker kaffe och pratar. Alltid lika trevligt!

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0