G'nite, sleep tight. Don't let the bed bugs bite;)

Nu har energin runnit ur min kropp totalt, är egentligen sugen på att bege mig ut för en sista cigarett. Men vet inte om jag orkar resa mig ur sängen, borde egentligen gå upp, tvätta av ansiktet, borsta tänderna och ta ur linserna. Just do it!!

Upp tidigt imorgon, kommer bli en lång dag med tio timmar jobb, sen 18 års fest för min lillebror Jonas som antagligen kommer att vara till ett eller två. Sen ska man upp igen för jobb klockan åtta. Men det är härligt att jobba helg, för då vet jag att nästa vecka är så otroligt härlig med endast tre arbetsdagar. :)

Nej, nu beger jag mig ut i kylan för cancerpinnen. Borde verkligen sluta ned det där någon dag, snaaart!!!

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0