Hey there stranger!

Nu var det ett tag sen jag höll igång uppdaterandet här. Men det är svårt för det har vart så himla mycket med jobbet det senaste, de värsta veckorna inom handels är här och helt plötsligt blev jag ansvarig för den i princip största avdelningen i affären. Stackars Lisa är sjukskriven och under tiden ska jag försöka att inte ruinera stället..

Och såhär innan jul när alla fylls med en massa värme och hopp fylls jag ned vemod. Bittersweet is what it is! Det finns så många människor jag saknar och önskar att jag kunde tillbringa dessa juldagar med. Det är ju meningen med julen, att få vara med sina nära och kära. Some people just doesn't get that, so be grateful for your family and for what you have.

Xx mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0