From now on, only you and I.

Har varit vaken ett tag nu, men inte orkat ta mig från sängen. Internet är ju så intressant ! :) Håller på att kolla tips inför min deff. Allt från tips på vad man ska äta till hur jag ska träna för att göra av med mest fett och energi.

Det är riktigt intressant faktiskt, men allt detta får vänta till nästa vecka. Då lönen kommit och jag faktiskt har råd att äta på det viset, just nu är jag ju helt luspank. Men det finns mycket bra tips och recept faktiskt. Men egentligen är det ju inte så svårt, det är ju bara att skippa kolhydraterna. (I LOVE THEM !) Ska bli intressant att se hur det går för mig, kommer nog att skrivas ganska mycket om det här i bloggen.
Och för mig handlar inte detta om att "få en beach body". Utan detta börjar mer och mer bli min livsstil. Jag tycker det är kul att träna och äta nyttigt. Jag har lärt mig mycket om mig själv, och gett mig själv mer fokus. Hade jag inte börjat träna på det sättet jag gör, hade jag nog aldrig slutat röka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0