härliga söndag.

Jag gillar mina lediga söndagar, dom är underbara. Det gör mig ingenting alls faktiskt att det har regnet, för jag har varit inne hela dagen och röjt i mitt rum. Hängt upp mina tavlor och ändrat om lite. Kan ju inte ändra om hur mycket som helst i ett litet rum som mitt, men mysigare blev det allt. Så nu ligger jag i mörkret och kollar på I am number four, och har mitt enda lilla citron yankee candel tänt och njuter. Hade vart ännu mer underbart om min man var här för att mysa. Men man kan inte få allt i världen.
Vill åka till Ikea och inhandla nya lakan, önskar faktiskt att man kunde köpa separata örngott till de påslakan man har. För det räcker inte med ett när man har fyra kuddar i sängen. Ser lite tråkigt ut när man har olika också. Och så ska jag faktiskt bege mig till Ljuva hem någon dag också och shoppa loss på lite yankee candles så att rummet alltid luktar gott. Kanske lite doftgranar också att ha i mina byrålådor så att kläderna luktar gott. Det är väl en idé?
Nu ska jag fortsätta med mitt filmtittande. Och just det, ska boka mina flygbiljetter till Irland också. För dit sticker jag i Juni!
See ya
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0