fredag.

Jag vet att jag är tråkig, att uppdatera är inte min starka sida direkt. Känns inte som att jag har så mycket att skriva om..
Jobbart nästan hela veckan, ska jobba idag och söndag också.  Men skönt att vara ledig på lördag. Får se vad vi hittar på bara. Jag är ganska sugen på att bara gå runt i stan om det är fint väder, sitta på cafe i några timmar och bara gotta sig. Men det får vi se hur det blir med det, kanske blir en middag hemma hos mig istället.
red lektion i onsdags, herregud vad kul det var. Jobbigt, och gjorde mig mörbultad men kul är det att ha kommit igång.
Nu ska jag glo på 90210 lite innan jag ska upp och mocka hästskit.
peace
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0