rainy day

Idag har det regnat något otroligt, öst ner och stormat som bara den. Så någon ridning blev det inte, men det var mysigt att vara i stallet, tak över huvudet och bara mocka och pilla med saker. Efter det så umgicks jag med mina vänner, sayeh, seppe och Linda. Sen kom även Fia hem och vi pratade massa strunt. Mycket trevligt,¨
Blir ingen träning ikväll(lite för lat antar jag). Hade vart gött, men det hinns inte med känner jag. Ska hem till hjärtat ikväll, och imorgon jobbar jag. Sen är jag tack och lov ledig i helgen, så då kan man andas ut. Känns konstigt att jagb är vuxen nu och längtar efter de dagar då jag ska vara ledig. Förut såg jag fram emot att få jobba, för då jobbade jag så pass lite. Haha, kul hur det kan förändras. Men det är härligt den 25:e när alla pengarna kommer in på kontot. Då kan man hitta på massa roligt. Det jag ska lägga pengar på denna månaden är en ny bil! Det behövs, för min bils avgasrör har gått sönder, låter som en jävla raggar bil och bromsarna tar jätte dåligt. Och den är inte värd att fixa. Så en ny blir det allt ! :) Det ska bli gott.
Ikväll blir det mys, med regnet utanför. Så mysigt att bara krypa ner under täcket med den personen man älskar och kolla på någon dålig film och bara njuta av värmen från personen bredvid. Love it!
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0