trött som ett as.

Har varit trött och seg hela dagen, kunde knappt vakna imorse. Ville bara somna om, igen igen och igen. Men gick ju upp eftersom jobbet kallade. Återgick dock till sängen igen efter sysslorna. Sedan red jag ut i solskenet på Ravello, han har så mycket energi som han inte gör av med på rätt sätt. När jag ska gallopera så bockar han lite mesigt istället för att bara springa av sig. Att longera honom gör honom bara otroligt seg, han göra inga snabba knop direkt men ändå så är han hur pigg som helst. Konstig blandning jag vet, men de tär såna hästar jag är van vid. Dock lite nytt med en häst som inte kan någonting än, men finns väl en första gång för allt antar jag.

Nu ska jag kolla lite vampire diaries, sen ska jag soooova ! Hoppas morgondagen bjuder på något roligt. Sleep tight.
Mims

Kommentarer
Postat av: Let the good times roll = SAYEH

Man liksom drömmer sig bort här i din blogg och det är något positivt. mysig skööön blogg. Du är grym och snart grymmare för då ska du träffa mig. LOVE

2010-05-18 @ 01:13:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0