Heartbeats.

Vaknade som vanligt imorse, lite innan klockan ringde och solsken utanför mitt fönster. Kan inte direkt säga att jag klagar över det ! Fan så härligt, önskar bara att vinden blev lite varmare. Min dag har jag spenderat i Athlone där jag har shoppat allt möjligt, eller aa en outfit till mig själv och lite studentgåvor. Eftermiddagen spenderades med barnen såklart.

Har precis kollat på Up in the air med George Clooney, den var okej. Inget märkvärdigt sådär, ingen feel good flim direkt. Läser just nu också "The time-travelers wife" som är otroligt bra, finns inte den som film? jag kände nämligen igen titeln innan jag började läsa, har dock inte sett filmen. Men känns som att det finns en film? Va fan frågar jag er för egentligen, IMDB har ju alla svar.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag försöka ta itu med att städa mitt rum, hinna rida mellan alla sysslor osv. Ha det förjävligt
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0