Happy St. Patricks day, I'll say.

Ligger återigen i sängen och funderar, hyfsat ovanligt eller vad tycker ni mina läsare? Ni som är så otroligt dåliga på att kommentera mina otroligt underbart intressanta inlägg. Dålig stil, av dig eller mig? har inte funderat ut det riktigt än hörrö.

Har inte uppdaterat här sedan förra fredagen,eller var det de? och ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens tänkt på det. Lite dålig stil av mig kanske för er som tycker min blogg är så himla intressant (ljug inte nu). Och som vanligt är minnet kort men gott, fast för mig gäller det nog inte ens. För kort borde ju räknas några dagar? men jag kommer inte ihåg vad jag har gjort, eller iaf inte vilken dag. Jag kanske borde bära runt på en liten anteckningsbok och skriva upp allt intressant som händer? Eller just det, det kanske är det man har bloggen till. För att skriva allt man gjorde varje dag, ohmygosh vilket i lands problem. Har passat barnen, druckit te, tagit några cigg i solen. Läst ut tre böcker, snart min fjärde ( To kill a mockingbird. Rekommenderas) Har myst i min varma säng, ätit lite mat när ja kommit ihåg det och läst och läst och läst. Har kommit in i en sån där period igen,och jag älskar det. Mycket roligare att läsa än att sitta o kolla på värdelös tv, enligt mig. Iaf ibland då vill säga.

Idag är det som sagt St. Patricks day vilket firas med parader och en känsla av stolthet över att vara irländsk, vilket jag mycket väl vet att jag inte är. Men kul att vara med om en högtid här iaf, och vi åt lunch på ett slott en bit ifrån. Väldigt gott, och det var en väldigt irländsk restaurang vi var på också, nere i en källare. Mörk och lite sådär mystisk men mysig. Sen tog vi vägen förbi Harry Sr's "kompis" eller "bekant" eller vad man nu kallar det, mer bekant skulle ja tro. En bekant från jakten, hälsade på hans otroligt fina hästar. Hittade mig själv en där som inte hade vart helt fel, var dock en unghäst. Men såg ut att kunna bli något faktiskt, fina ben osv. och ni kan väl låtsats att det verkar intressant? Harry ska iaf ta hem Ravello om några dagar så att jag har något att göra på dagarna, ska se hur det nu ska gå. Förhoppningsvis utan några brutna ben osv.

Nu börjar ja tycka det här är ganska tråkigt men tänkte lägga upp några bra låtar som spelas här på radion väldigt mycket för er som skulle tycka det var roligt eller nåt.
Mims

Nehe, nu gick det inte att lägga upp dom så länkar istället vaaa faen.

http://www.youtube.com/watch?v=jxKjOOR9sPU
http://www.youtube.com/watch?v=Gtck9JW1m5I&feature=PlayList&p=5DC16EF99230C290&index=24
http://www.youtube.com/watch?v=KDKva-s_khY&feature=PlayList&p=5DC16EF99230C290&index=23
http://www.youtube.com/watch?v=bIEOZCcaXzE

Hoppas ni kan se dom eftersom ja vet att vissa videos ja länkat inte kan visas i sverige. Complain to me ! come on !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0