Troublemakers !

Är för tillfället helt ensam på stora herrgården, men sitter i mitt rum och tar det otroligt lugnt. Riktigt skönt efter att ha lekt med 3 åriga Charlie och hans kompis, som sprang runt i hela huset och gjorde saker man inte fick göra. Herregud, men Charlie är söt, lite jobbigare än de andra barnen. Men jag tror att det kommer gå bra, han tror dock att jag ska åka hem hela tiden när jag tar på mig jackan och ska gå ut? Hahahaha, rolig liten kille.

Klockan är bara halv ett här, men känns som mycket mer. Otroligt gött väder ute idag här faktiskt, solsken och 7 grader ute. Men tyvärr har Harry tagit med sig båda hästarna på Hunting, så kan ju tyvärr inte rida ut i detta underbara solsken. Frågan är vad man ska göra, kanske skulle åkt med in till Birr och gått runt och kollat lite, men kändes som att jag behövde ta det lite lugnt efter barnen asså. Haha, dom kommer ju trots allt hem sen igen och då blir det ännu mera leka. På fredag åker fyra av familjemedlemmarna på skidresa till Frankrike. Hoppas dom får riktigt kul, då blir Charlie kvar här med mig. Trodde först att jag skulle ta hand om han helt själv vilket skulle bli katastrof, men som tur är kommer Harrys syster och Rachels mamma att hjälpa mig. Så det kommer gå bra.

Nu tror jag att jag ska äta lite nudlar faktiskt från gårdagen, börjar bli lite hungrig. Sen tror jag ta mig FAAAN, att jag ska kolla färdigt på Finding Neverland, har ju inte blivit av. Kollade ju på Paradise Hotel igår kväll. Så den ska jag nog allt kolla färdigt på.

Big love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0