Spin me around !

Haft en väldigt seg dag idag, vart regnigt och nästan inte gjort ett piss alls. Imorgon är det fredag, vilket betyder efterlängtad helg för de flesta. Dock inte för mig, kommer ha fullt upp nästan hela tiden. Hoppas att lille Charlie kommer uppföra sig bra, verkligen håller tummarna för det! Imorgon får jag dock sova ut, dom åker tidigt imorgon och ska inte göra något mer än att städa lite granna och mata katterna och hundarna. Så det känns gött, kan gå upp när jag vill. Behöver inte ställa klockan :) Ska väl alldeles strax ta mig en kvällscigg och sen krypa ner under täcket. För känns lite som att en förkylning är på väg och det vill jag förhindra så mycket som möjligt.

Saknar er där hemma otroligt mycket !




Big love
Mims

Kommentarer
Postat av: sayeh

saknar dig otroligt mkt. loveee

2010-01-22 @ 00:29:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0